Posted in Daneen, Danish, Ney, ney family

Mummy makan ati :(

Semalam Mummy berempas pulas siapkan keje² ofis yg terbengkalai tido kul 3am pun xsiap² gak
anak ngan bapak gi makan angin kat laut.
pastu siap bervideo call tp padan muke terputus talian tu ah niat x bagus…
dari kul 12pm++ kuar smpi kul 3pm++ baru balik
pastu SMS “Kitorang kat Danga Bay ni”
cehhh saja jekkan, yang pegi diorg anak banak, PakTeh, MakTeh, Cikabah & sepupu DaSy 3org.


jangan tengok pemandu (ye ke namanye ah hentam jek ah) penuh konsentrasi miahaha
nampak tak anak dara baring kat belakang tu mata sudah ngantuk tu kata Mr.hBy.


Danish bukak baju sebab kna gegata habis satu badan merah²
sampai umah mandi² terus gi klinik tapi xde ape cuma allergic jek.
Kata Mr.hBy mungkin sbb pki life jacket masa mula² naik bot kulit dia mmg kalah.
Tapi still lagi x dok diam ada jek keje dia.
Macam² anak dara citer, mata dah ngantuk tp still lg nak bercerita kat Mummy dia yg x ikut.
“Adik gi Johor, naik bot Pakteh”
“Adik x takut pun, PakTeh takut, mabuk laut MakTeh cakap” dia lagi nak bercerita
tapi Mr.hBy angkat masuk bilik xsmpi seminit tido terus.

gambo cilok kat FB PakTeh…
[Jot’s :: craving for Lamb Chop huhhuhu x dapat lagi ni]
footer

One thought on “Mummy makan ati :(

Comments are closed.