Mummy makan ati :(

Semalam Mummy berempas pulas siapkan keje² ofis yg terbengkalai tido kul 3am pun xsiap² gak
anak ngan bapak gi makan angin kat laut.
pastu siap bervideo call tp padan muke terputus talian tu ah niat x bagus…
dari kul 12pm++ kuar smpi kul 3pm++ baru balik
pastu SMS “Kitorang kat Danga Bay ni”
cehhh saja jekkan, yang pegi diorg anak banak, PakTeh, MakTeh, Cikabah & sepupu DaSy 3org.


jangan tengok pemandu (ye ke namanye ah hentam jek ah) penuh konsentrasi miahaha
nampak tak anak dara baring kat belakang tu mata sudah ngantuk tu kata Mr.hBy.


Danish bukak baju sebab kna gegata habis satu badan merah²
sampai umah mandi² terus gi klinik tapi xde ape cuma allergic jek.
Kata Mr.hBy mungkin sbb pki life jacket masa mula² naik bot kulit dia mmg kalah.
Tapi still lagi x dok diam ada jek keje dia.
Macam² anak dara citer, mata dah ngantuk tp still lg nak bercerita kat Mummy dia yg x ikut.
“Adik gi Johor, naik bot Pakteh”
“Adik x takut pun, PakTeh takut, mabuk laut MakTeh cakap” dia lagi nak bercerita
tapi Mr.hBy angkat masuk bilik xsmpi seminit tido terus.

gambo cilok kat FB PakTeh…
[Jot’s :: craving for Lamb Chop huhhuhu x dapat lagi ni]
footer

26 Replies to “Mummy makan ati :(”

  1. Dysport是A型肉毒桿菌素,為英國一所受嚴格監管的藥廠內透過高科技純化程序提煉的蛋白質。 Dysport更獲美國食品及藥物管理局FDA核准用於美容用途,肯定其效果及安全性。其能有效阻隔神經訊息傳達,令肌肉不受神經控制,減退因肌肉而過度收縮引致的面部動態性皺紋及放鬆過度活躍的肌肉,以達到瘦面、瘦小腿效果;亦能抑制汗腺掛汗的神經系統,有效減少汗水分泌,達到止汗​​及減少異味。Dysport 瘦面 溶脂 Dysport注射到咬肌內,抑制神經肌接頭處乙酰膽鹼遞質的傳遞,使咬肌張力變小而達到瘦臉效果。

  2. Cap帽x蝴蝶結!潮人女生們已經在戴了,你還在等甚麼? Marie Claire (HK) Edition 近期有沒有發現有頂Cap帽蠻美的,後面還有一個蝴蝶結?如果你擔心Cap帽不太襯自己,這頂帶有蝴蝶結款式的既符合現時的運動風潮,又不失甜美,絕對可以買來一試。 到底是哪家的品牌如此懂女生?不就

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *