N73

Hangin tul arini
dah ah BB ni mcm chipsmore
kejap bukan laju kejap kang terus x berfungsi
ni hp lak wat problem
sangap tul ah
nak sent msg xleh
tapi kuar msg ni
“Please delete some data phone memory full”
dah habis semua file, gambo, video & audio
semua dah delete
tapi masih x leh sent msg gak
setelah di teliti rupeĀ² “phone memory”
Mummy lak delete semua sekali
mana pnah save kat dlm phone semua memory card
bile bgtau Mr.Hubby
dia jawab xpe minggu depan dapat baru
tu yang hp tu majuk
hampagas tul laki aku ni tau
semua buat main xpnah serius
bukannya nak jual pun pakai semula gak nnt
bile dah kosong my phone n format balik
baru dapat pakai semula
uish nyampah tau
ni kali kedua sebelum ni on & off 3 ke 4 kali
dah leh pakai semula
kali ni habis hilang semua
ish tekanan perasaan tau
nak kena bakar gaknya NOKIA & BB ni

Till next episode…

6 comments
  1. mummy melalui hari2 yg tensen hari nih..eheheh

  2. Opie –> betul rasa cam nak hempas2 jek klu duit ada 7 angka dlm bank …hempas beli baru hempas beli baru… alangkah bahagia

  3. bawak2 bertenang….tarik nafas…hembus….tarik nafas…hembus…

  4. eh! semua N73 mmg gitu ke? ni kes ke3 yg saya dgr..

  5. Qaseh –> dah banyak kali tarik nafas..hembus.. sampai tersekat2 pun ada ni

  6. syahza –> entah ah.. gaknye kot.. bikin hangin saja tau..

Comments are closed.