Daneen, Danish

New Toys

Nampak tak pic motor kat bawah ni
cam pelik jek kan, ni masa g S’pore aritu nmpk
itu adalah moto OKU merupakan penjual eskrim.
Unikkan.


Kan dah gtau DI SINI
yang anak² memborong toys
yang mana balik umah bersepah sahaja
main hanya untuk sehari pastu wat serak jek lebih.
mula² beli piano ngan doc² untuk Daneen
Danish beli pistol tak sampai 5 minit dah rosak.

Pastu anak dara beli lak make-up
Danish beli B-Daman, watpe ntah berguli² bagai…

make-up anak dara tu dah ditegah oleh Mr.hBy
sbb pewarna kuku tu x hilang w/pon dah basuh.
Kesudahannya membazir jek beli.
Beli 2 set walkie talkie pun membazir x boleh guna langsung.

Jot’s :: B-Daman punya pasal cam nak putus pinggang Mummy jatuh terduduk, mainan bersepah atas lantai 24/7…


footer
Be the First to comment.
Floating Social Media Icons by Acurax Wordpress Designers
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube