New Toys

Nampak tak pic motor kat bawah ni
cam pelik jek kan, ni masa g S’pore aritu nmpk
itu adalah moto OKU merupakan penjual eskrim.
Unikkan.


Kan dah gtau DI SINI
yang anak² memborong toys
yang mana balik umah bersepah sahaja
main hanya untuk sehari pastu wat serak jek lebih.
mula² beli piano ngan doc² untuk Daneen
Danish beli pistol tak sampai 5 minit dah rosak.

Pastu anak dara beli lak make-up
Danish beli B-Daman, watpe ntah berguli² bagai…

make-up anak dara tu dah ditegah oleh Mr.hBy
sbb pewarna kuku tu x hilang w/pon dah basuh.
Kesudahannya membazir jek beli.
Beli 2 set walkie talkie pun membazir x boleh guna langsung.

Jot’s :: B-Daman punya pasal cam nak putus pinggang Mummy jatuh terduduk, mainan bersepah atas lantai 24/7…


footer

26 Replies to “New Toys”

  1. Good day very cool site!! Man .. Excellent ..
    Superb .. I will bookmark your site and take the feeds also?

    I’m satisfied to seek out so many helpful information right here within the put
    up, we want work out more strategies on this regard, thank you for sharing.
    . . . . .

    liverpool fotballdrakt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *