Daneen, Danish, Me, Ney

Open House

Ahad adalah ari makan² lagi hehehe
bgus tul raya² ni asik makan jek kejenya
kurang keje Mummy kat umah.
Aritu open house umah Mummy nyer Senior Exec.
kul 2pm marhaban, so kitorang bertolak dari umah kul 3pm++ supaya x bertepu padat kat umahnye nanti
makanan amat sedap mee rebus, nasi empet+meehoon soto and part yg paling best a lot of kek lapis Sarawak nyumnyumnyum

ni pic’s anak² ngan anak tuan umah
pic’s yang bawah tu anak yg sulung ngah melayan Daneen
yg Daneen lak dok baik punye usha ek kakak
act. anak² SE ni semua dah beso² tu yang suker diorang melayan budak² kecik tambah pulak mulut Daneen kepoh.
Mule² bagitau nak gi kenduri umah Pak Leh, gelaran dia panggil SE mummy
wah terus cari jubah, pastu melalak lak nak pakai tudung macam Mummy
mana ada nak oiiii, semua beso² sekali Mr.hBy bersuara
“Alah kan ada yang hitam syg beli semalam”
“Yang mana?”
bertekak plak 2 laki bini
“Alah yang beli kat Ariani semalam, color hitam tu”
“Xkan ah nak bagi dia pakai Ariani u, patah ah awningnye”
kedekut k Mummy ngan anak², banyak cantik aku belum rasmi ko nak kasi anak pakai kem salam ok….tapi dalam ati jek ah me cakap
pastu Mummy terus blah gi mandi, bile dah siap mandi tengok minah tu dah pakai tudung

huhuhu dalam ati me cakap
“Menangis x berlagu dik Mummy klu ape² jadi kat tudung tu” coz me belum pakai pun tau
tapi nasib dia pun tau sampai ke akhir tudung tu dia x buka.
Lain kali Mummy beli khas untuk Adik ye……

footer

3 comments
Floating Social Media Icons by Acurax Wordpress Designers
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube