Panas Telinga

Arini bercuti dari keje coz awal2 pagi tadi ada hal
ingat dapat ah bersenang lenang kat umah ni
sekali ada suara sumbang

“Yang, tolong siapkan report CC”
“OK”

ngah syok melayari internet, tiba2 suara sumbang mambang kuar dari belakang

“Ney, suh siapkan report bukan tengok blog”
“Yelah orang ngah wat ah ni” sambil merakas bukak doc file
“1/2 jam dah 1 pun x wat lagi duit dah kira cukup x?”
“X lagi”

sambil membebel terus ke dapur.
huhuhu wat report tu bukan lama pun kejap jek, kira duit pun x lama yang nak hangin x tentu pasal pahal lak ah datang bulan kot

dialog di atas adalah marah seorang suami terhadap isteri
tetapi sebenarnya dia sedang hangin coz ikan kelisanya sakit.
ape ah ikan punye hal, wife jadi mangsa huhuhu
SEKIAN SAHAJA LUAHAN HATI SEORANG ISTERI YANG SEDEY KENA MARAH

Note : Kalau ikan tu mati gamaknya 1 umah kena marah

head4_edited-1

8 Replies to “Panas Telinga”

  1. he he eh…mcm siti je smlm,….siti tgh sapu smpah dpan pintu…tapi grill pintu tu tutp…smbil buka pintu tu dia ckp "apalah salahnyer buka je grill tu"…ngn nada marah….dlm hati "pehal pulak nak mrh2'….sbrnya dia marah sbb anak dia tumpahkn nasi dlm kete dia..tapi takkan dia nak marah anak dia…ye tak…kita lak kene marah…he he he

  2. eemmmm biasa la kan… klu laki yg marah.. harus la isteri yg ditujukan.. walaupun benornya marah kat benda lain

  3. What could be considered more of a in vogue experience, however, is how average data – specifically ‘unbooked facts’ – is becoming, as le site informel sur le cours bitcoin illustrated during the outcome of websites such as the Paladin Datablog and, equal of my preference internet time-wasters, Information is Beautiful. Interestingly, what we bear also seen through the pattern occasional years is the sway driving advance the persuadable information agenda, seeking example finished with the flyer of the Uncommitted Information Pale-complexioned Paper.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *