Pehal

giler awal2 pagi bangun cam bulan posa pulak
puasa 6 dah habis, nak x nak terpaksa ah layan FV
actually feel weird since last night
xleh tido, tekak rasa loya jek
xkan ah kot baru 5 ari x depo
kata orang makan masa berbulan gak klu nak pregnant.
huwaaaa tolong tekak semacam rasa ni
:(

footer

10 comments
  1. jeng…jeng….manalah tahu kan…
    kadang-kadang, badan kite ada toxin or acid yang tak leh nak kuar, buat rasa semacam je tu.

  2. ayo..kuasa Allah sape tau..kot2 dh ade..hahahhaa

  3. ada apa2 kot…hehehe

  4. ha dh sangkut kot…hi, rezeki bln syawal…

  5. CiKaYu :: Betul tu… bile dah buang angin dalam badan rasa lega dah

  6. Hernee :: Amin..klu betul tapi x ah

  7. shahliza :: xde ape2 ah kak

  8. nza :: ape yang sangkut kak :)

  9. hu..hu…tu lah…peluk aku byk sgt kot…kan dah lekat…klu pompuan, aku chop utk ean k…

  10. cdot :: byk ah… ko ingat aku mengendung ye xde maknenye ye…

Comments are closed.