am

Pekan Nenas

Cuti 2 hari adalah masa untuk berjalan ke sana & ke sini :)
Sabtu malam Ahad ke Pekan Nenas
Daneen cbuk nak makan durian, Mr.hBy layan jek ah
sebab dia mmg makan
Tapi kalau Danish yg merengek harus fikir 3,40 kali
sebab dia ye ye or jek
buah²an tu semua dia tak layan kecuali tembikai & mangga jek dia mmg hantu
nmpak tak Mr.hBy yg pakai baju hijau tu ngah membelek durian berejam² bosan gaknye budak yg jual tu melayan kerenah Mr.hBy cerewet cam Danish.
Yang tulis kat sign tu 1kg Rm2 tu ingatkan molek ghupenye ceh hampeh jek
takleh pakai langsung kulitnye jek dah hitam pastu merekah tersenyum
mesti rasanya pun tak berapa sedapkan.
Beli dalam 5 biji & cempedak sebiji harganya adalah sangat cekik darah mentang² ah belum musim sangat. Cempedak belum bergoreng lagi ;p

Ha yang ni plak masa balik makan kat Tg.Piai sebelum ke Pekan Nenas tu
citer makan tu nanti akan nyusul ye….
Betapa cuainye tuan empunya kereta ini
kunci dia tinggal jek kat bonet keta, pintu entah lock ke tidak
wallahu’allam sebab tak tengok plak takut orang kata kite plak nak merompak nanti.
Tak tau ape citer selepas itu kerna kami terus balik.
Kalau keta hilang tu nak salahkan sape?
CUAI betul, minta² dielakkan ah terjadi kat diri sendiri.
Berhati² ye kawan² jangan terlalu cuai, nanti menangis tak berlagu
manusia ni rambut sama hitam, tapi hati tiada siapa yang tau
wangi ke busuk, hitam ke putih, kadang² depan bukan main lagi baik hati celoteh
tetapi di belakang ngan baik hati gak mengata kaw² baik punye
ecece ni dah lain dah ni… Assalamua’alaikum

Jot’s :: Bulan depan dah pose, ada hajat & niat harus dilaksana & ditunaikan…

footer
One comment
Animated Social Media Icons by Acurax Responsive Web Designing Company
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube