Phil & Teds

Ni idaman hati no.2
klu ikut me memang nak beli dulu masa pregnant Daneen
tetapi Mr.Hubby banyak sungguh pantang larangnye
gaknye klu preggy lagi pasni dia kasi tak beli
sebab kali ni ku nak merengek x yah gune duit dia duna duit sendiri
takpe pelan² me pujuk nnt dapat gak
sape² yang dah guna ni mesti bestkan

pic10-1

4 comments
  1. macam canggih jerk keta nie,..

    Dier gerak sendiri ea..
    hehehe

  2. berapa harga tu? mesti riban gak kan…for me, minat sgt ngan stroller mc laren, tapi tgk harga..takuttt! pas tu bebudak kalu nak duduk tak pe, kengkadang kejab-kejab je…tu yang angin tu!

  3. heheh… mahal kn aie.. cube cite sket ahrga die brape…

  4. wah wah….cm best je…masa mia dulu, siti byk guna brg yg org kasilah…nanti kalau yg 2nd, nak beli sndirlah…he he he

Comments are closed.