Posted in Daneen

PUAN2

He he he citer pasal Daneen lagi

Ayah selalu tanya macam2 kat anak
Mummy malas nak melayan coz xde masa malas

Ayah : Adik, abang boy ke girl?
Daneen : Boy
Ayah : Usu, boy ke girl?
Daneen : Boy
Ayah : Adik boy ke girl?
Daneen : Puan-puan
Ayah : Girl ke boy?
Daneen : Puan-puan

Mummy dah naik confuse mana lak dapat ni
tanya semula perempuan ke puan-puan
Jawapan dia still “PUAN-PUAN”
kang tanya lebih2 ada dia jawab
“Orang kata puan2 tau tak” :-)

Macam2 minah ni dapat perkataan yang pelik2 skang ni
dari mana sumber dia dapat tak tahu ah..

Till next episode…

7 thoughts on “PUAN2

  1. mc'eja–>Agaknya ah kot coz kat umah nenek dia mmg xde wat keje lain pun tgk tv jek ah smpi Mummy balik

Comments are closed.