PUAN2

He he he citer pasal Daneen lagi

Ayah selalu tanya macam2 kat anak
Mummy malas nak melayan coz xde masa malas

Ayah : Adik, abang boy ke girl?
Daneen : Boy
Ayah : Usu, boy ke girl?
Daneen : Boy
Ayah : Adik boy ke girl?
Daneen : Puan-puan
Ayah : Girl ke boy?
Daneen : Puan-puan

Mummy dah naik confuse mana lak dapat ni
tanya semula perempuan ke puan-puan
Jawapan dia still “PUAN-PUAN”
kang tanya lebih2 ada dia jawab
“Orang kata puan2 tau tak” :-)

Macam2 minah ni dapat perkataan yang pelik2 skang ni
dari mana sumber dia dapat tak tahu ah..

Till next episode…

7 comments
  1. ibu la nie yg ajo..hehehe

  2. ahaha..comey nyer ckp tau tak tuh..die tgk tv kot

  3. Salam..

    hahahaha!!! Pandainya, nie dalam geng Aries’sya gak nie….

  4. Hernee–> Dah tanya ibu ckap xde ajar camtu

  5. mc'eja–>Agaknya ah kot coz kat umah nenek dia mmg xde wat keje lain pun tgk tv jek ah smpi Mummy balik

  6. mummysya–> Bleh gang ngan aries'sya hehe fish ikan masin mmg xleh lupe entry tu

  7. anda telah ditag…

Comments are closed.