Puteri Harbour

Sabtu lepas jalan² ke Puteri Harbour, Nusajaya
membawa budak 2 tu gi tengok kapal.


Bab posing bagi ah kat diorg ,
gaya sendiri tanpa di ajar okey….

Sebelum gi, Daneen cbuk tanya “Nak gi mana?”
me jawab “Nak gi tengok kapal”
yang dia dok fikir lain
“Ha!! nak gi beli kapal”
huhu budak ni lain aku cakap lain plak dia translate.
Banyak sangat ke duit ayah awak nak beli kapal tuuuuuuuuuuuuu
sambil tu dalam ati cakap “Ni kalau aku ‘ya’ kan ada di heboh segala orang”
then me jawab “Tak kite tengok sahaja”
dia pun jawab “ohhhhhhhhhhh……Okey”
ramai gak ghupenye org gi situ
kitorang gi pun x lama coz ada agenda lain pastu…

footer

18 Replies to “Puteri Harbour”

  1. 激光無創熱作用模式精準作用於陰道粘膜層、肌層,使陰道組織發生新生改變,修復由於順產而引起的損傷,解決一系列產後女性生殖系統常見問題。私密緊緻作用原理:刺激陰道粘膜固有層、粘膜肌層,使其膠原纖維、彈性纖維大量增生重塑;彈性纖維網修復,陰道收緊 SUI作用原理:恢復盆底正常解剖位置 陰道彈性纖維網得以修復,恢復到正常解剖位置避免了擠壓,牽拉尿道,使尿道角度恢復正常 盆底血供豐富,間接的使尿道括約肌得以修復進而停止漏尿或症狀減輕 私密敏感、潤滑作用原理:CO2微脈管作用,使血管重建、促進血液循環 血管活性腸肽(VIP)和神經肽Y(NPY) 表達增加,敏感度增加 血流量增加,陰道上皮細胞功能增加、陰道粘膜自分泌功能增強,潤滑度增加

  2. 商業貸款 擁有完善的財務安排應付資金需求及現金周轉,是您業務成功的關鍵。工銀亞洲可以為您度身訂造財務組合,讓您充分把握業務發展機會。為協助貴公司妥善理財,配合個別業務營運的不同需要,我們提供一應俱全的服務,從日常透支以至不同形式的融資安排等等,應有盡有。商業/工業融資 我們提供各類型的信貸服務,包括透支、商業/工業借貸、樓宇按揭貸款、履約保證金、各項擔保及發票及期票貼現等,並由資深的客戶服務經理提供個人跟進服務,全心全意與您建立長遠的合作關係。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *