Sakit Perut

Sakit perut datang kembali
semalam dari kul 12am jejak kul 5am baru tido.
Arini dari balik keje sampai skang x kurang.
Kata doc. tadi sakit biasa mungkin sbb baby terlalu active.
Tapi cam kurang yakin ngan jawapan doc tu, tapi kena yakin gak sebab dia lg tahu
huhuhu seyes kadang² cam nak nangis bila sakit datang cam skarang ni.
Takkan ah nak duduk ngan baring jek
aduhai macam sakit badan rasa dah masuk 4 bulan
confirm lama² Mr.hBy bising keje umah terbengkalai.
Tapi mmg sakit kalau berdiri lama² nak berjalan sapu sampah tu jek dah sakit
ni plak nak sidai baju ngan basuh pinggan mangkuk kat sink
diri lama² huh mmg sakit yang amat.
Kat ofis duduk, kat umah pun kna duduk gak ke
tang jalan berjalan sangat tu kalau kat umah boleh ah jgn berjalan sangat
habis xkan nak dok terperap jek kat umah tak gitu.

Jot’s :: Now 14w3d cepat sungguh masa berlalu.



footer

16 Replies to “Sakit Perut”

  1. take care dear..jaga diri ngn kandungn bebaik…awal lg tu…alah, ckp ngn asben, minta excuse ckt..kn tgh peknen…hati2 tau

  2. 韓國膠原蛋白提拉線,在韓國又稱作FTL(Fine Thread Lifting細線埋入拉提術)」,可達到最新趨勢V臉回春效果。它是運用獲得韓國食品藥品管理局KFDA最高安全等級認證的可吸收縫線PDO (polydioxanone)的Fine Thread(細螺紋) 埋入皮膚真皮層裡作用,利用異物反應原理,促進皮膚真皮膠原的增生、刺激局部微循環、從而提拉皮膚和肌肉,增強皮膚彈性,達到提升、除皺,美白、嫩膚等多重回春效果。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *