Me

Selesai sudah

Now i’m at home
semalam keluar wad
mc sampai 05/05/09
masa ari operate tu mmg x sedar langsung
sampai terus admit pastu bilik xde semua dah full so dapat VIP SUITES
masuk OT kul 9am pastu sedar² dah kat wad
lebih kurang kul 12pm kalau x silap ah
AZIE ada datang tapi masa tu mamai lagi
coz mak dia pun operation yang sama tapi sehari sebelum
hari yang sama tu katanya nak keluar tapi tak tau ah dapat ke tak
coz surgeon cbuk ada operation
skang ni dah leh jalan tapi macam orang br lepas bersalin
tebuk 3 lubang kat perut
kata my surgeon susah ckit nak kuarkan batu
coz besar and ada 9 ketul
batu boleh bawa balik, pundi hempedu xleh
coz nak anta lab
nanti me update pic’s ya, la ni cam pening lak pala

pic10-1

10 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Network Widget by Acurax Small Business Website Designers
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube