Selipar

Lawa x selipar tu..
agak2 siapa punye tu?
kalau dah comel lote, kurus cam org x cukup mkan ofcos ah
DANEEN yang punye
ni semua gara² tengok hasil seni Danish kat sekolah.
Ape yang yang abang dia wat, dia pun nak sama
nasib baik hBy ada kat umah, leh ah dia melayan.
Kalau ngan Mummy ish dak kose ah nak melayan.
Kang dok melayan ada x makan ko anak beranak.
Keluar masuk dari dapur ke ruang tamu ngan selipar baru tu,
Mummy pun setakat guna selipar kat dapur jek.
Tapi bile masuk bilik pandai lak dia bukak letak depan pintu bilik.
Bila di tanya, katanya
“Tak boleh bawak masuk bilik, tak baik tempat semayang”
huhuhuu pandai lak ko berkata² ye nak…
Tapi selipar tu cume bertahan selama 1/2 ari jek biasa ah klu Daneen semua harta xbertahan lama.
Danish punye masih sempurna lagi, dia punye dah putus 2 dah….
sape² nak order leh ah inform ye miahaha…….

[Note :: Jiwa kacau]

footer

3 comments
  1. kreatif tu….

  2. siap belajar buat selipar yer..my turn next year..ian nak masuk scholl..tak tau lak mcm ne ragam..

  3. hehehe..cute..aiman arie tu buat mercun ..sebab dah raya cina..kekadang sampai umah hasil nye tak dpt tgk..adik nye si mia dah kenyuk kan..hahaha..kejam tul..ingat nak frame la..

Comments are closed.