Posted in Daneen

Senget lagi

Cube tgk rambut Daneen tu
hihihi ni kali ke berapa ntah gunting
Mummy nye hair salon tetap senget
ayah plak setiap kali Mummy yg potong mesti bising
coz merosakkan rambut anak dara dia yang cun ni
tapi Daneen tetap puas hati ngan hasil keje Mummy kan KAKAK
abis ayah kata depan jek boleh potong
membazir klu gunting kedai charge tetap sama RM12 ckit gitu
yang belakang nak bela sampai darjah 1
klu agak² susah nak jaga baru di gunting
tetapi minah ni walau ikat camne tetap meresai
tak tau camne nak wat lagi dah
kesimpulannye kalau berjalan baju nak melawa
tetapi rambut meresai kihkihkih
meresai² pun tetap anak Mummy kan

pic10-1

13 thoughts on “Senget lagi

  1. senget pn senget la u..

    weols ni mmg tingin nk gunting rambut anak weols sendri..
    tp apakah daya, rambut si anak tak kunjung tiba..huhu…

  2. still tomey!!dieyna pon susah sgt nak ikat..jap jer..pastu die dok cbuk buang dah..n tali ikat rambut tue die gigit masuk mulut…

  3. hihihi..kalau rambut lurus senang sgt nampak sengetnya kan..macam sufia yang kenteng (ke ikal?) tu kalau potong senget pon tak prasan;P

  4. Umi Sufira ->> Suke budak2 curly gitu rambut dia.. Daneen 3 ari tocet lipan sampai 10 ikat sok buka jd cam keriting gitu…tpi kite yg penat dia x reti diam..

  5. senget pun senget la…janji cute kan daneenn…comel! iris pun dah pandai, bila pegang je rambut dia dah jerit!!!

Comments are closed.