Shopping Raya

Hasil rembatan untuk raya
seminggu puasa dah shopping bukan sebab semangat nak raya
tapi takut keadaan tak mengizinkan, tupun masa tu anak2 cbuk belek2 baju
Mummynya cbuk gak kuar masuk toilet muntah
anak2 ngan Mr.hBy cbuk beli baju raya, Mummy cbuk cari baju ngandung
tu pun ada lagi barang belum beli.
Tak tau bile nak gi beli sebab sekarang ni keadaan dah kurang mengizinkan.
Perut dah nampak, baju raya jangan ah kain xleh nak zip..
Korang dah shopping untuk raya ke?

Jot’s :: Semalam berbuka umah Nyang DaSy, arini umah MIL & esok beli PARAM…
footer
1 comment
  1. wah…banyak tu baju. ni kire raya sakan lah ni

Comments are closed.