Smart Reader Kids

Pic C&P HERE

Mummy pnah citer pasal my SIL cari teacher untuk
Smart Reader Kids beberapa bulan lepas di SINI
sekarang pendaftaran sudah di buka
kepada yang duduk di kawasan Gelang Patah, Nusajaya
bolehlah hantar kalau berminat.
Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi orang di bawah ye….
kalau tanya Mummy, confirm tak tau apeĀ² :)

Flyer yang diberikan untuk Daneen
ke sana ke sini dihurung dia naik lunyai kertas tu.
asal bangun pagi tanya

“Arini adik sekolah mana”
“Sekolah biasa ah Al-Ummah”
“abis bile nak sekolah MakTeh”
aduhai lambat lagi ah cekmek cuti sekolah pun belum.


Jot’s :: MacamĀ² ragam Daneen sekarang ni, dah tak terlayan



<--- PLEASE CLICK IT

footer
1 comment
  1. sama la ragam mcm Ian..macam macam nak tanya..kenkadang sampai penat nak layan..

Comments are closed.