TAG WALLET

Telah di tag oleh Zuhaini
mari selongkar ape ada dalam wallet ku

Wallet ni b’day last year Mr.Hubby belikan
selalu me pakai wallet sampai koyak
yang selalu koyak dulu tempat coins ah
hihihi coz sampai kembung me sayang nak pakai syiling² tu
okie dalam wallet ada

◘ ATM PB & CIMB
◘ Credit Card
◘ Medical card
◘ Kurnia Auto Assist
◘ kad UO
◘ Kad Sen Heng
◘ Kad JJ
◘ Kad Anakku
◘ Kad Tupperware
◘ Kad Nikah
◘ IC
◘ Lesen

pic10-1

10 comments
  1. macam-macam ada!

  2. mummy_ayu -> betu tu MMA

  3. wah…..byknyerrrrrrrrrrrr kad…………..

  4. hehehe..dulu akak buat tag ni..dorang bising tengok gambar akak masa dolu2..;p

  5. Siti ->> hahaha ku mmg gile ngan kad2 ni

  6. Ungku Nor -> lor ye ke…nape dorg bsg..akan ku check gambo dulu2

  7. kena cari purse beso lagi le me. byk nak isi tu!!!

  8. hehehehe..nasib bek x mcm wallet Zie…yg byk sampah sarap..kahkahkah

    :P

  9. ain -> tu pun dah cukup beso

  10. Redbloodsnow -> wallet akak xde sampah klu h/bag ye tahun lepas nyer resit pun masih ada lagi

Comments are closed.