Tak Sedar

As usual, setiap pagi Daneen mesti orang terakhir yang bangun
tapi pagi tadi dia bangun terus masuk bilik air
pastu menangisĀ² nak mandi
suh switch-on water heater
Mummy cam rasa pelik
coz selalu kalau bangun pun xde maknenya dia nak terus mandi
mesti baringĀ² kat sofa sambil menonton PHD.
Mummy layan jek ah pastu tanya hBy
kata hBy dia terkencing atas tilam.
Then i asked her
“Napa kakak shishi atas tilam”
“Memang ah….abis tu kejut ayah x bangun”
hahaha disalahkan plak ayah dia.
sebelum ni pnah gak terbabas tapi dia tak ngaku
bila tanya, dia jawab
“Bukan ah, tu susu tumpah”
skarang dah pandai dah ngaku
that’s my girl…..
:)


footer
8 comments
  1. he he he….seb baik dia ngaku w,pun dia salahkan ayah dia…hik hik hik..

  2. Hiks..so suweeet..
    Msti dia termalu tkencin ats tilam kan Yang tu yg nonong jer trus masuk toilet nk mandi hehe..

  3. cerdik tul si Daneen tu ya.. sib bik gak dia tk ckap ayah yg kencing hehehe.. kalu tk mau haru biru ayah dia..kikikiki

  4. Siti :: Tulah pasal… dia takkan ngaku salah

  5. Mama Qaseh :: Ain, gaknye ah tu.

  6. En. Nazir :: hahaha…. Sungguh x syg mulut ko ek? Klu dia cakap ayah dia mmg confirm pagi tu kena dera anak aku..

  7. hi..hik..hik.. cute.. cute.. sib baik nak ngaku kan

  8. bijak betul bdk2 sekarangkan..

Comments are closed.