Posted in Daneen

Tak Sedar

As usual, setiap pagi Daneen mesti orang terakhir yang bangun
tapi pagi tadi dia bangun terus masuk bilik air
pastu menangis² nak mandi
suh switch-on water heater
Mummy cam rasa pelik
coz selalu kalau bangun pun xde maknenya dia nak terus mandi
mesti baring² kat sofa sambil menonton PHD.
Mummy layan jek ah pastu tanya hBy
kata hBy dia terkencing atas tilam.
Then i asked her
“Napa kakak shishi atas tilam”
“Memang ah….abis tu kejut ayah x bangun”
hahaha disalahkan plak ayah dia.
sebelum ni pnah gak terbabas tapi dia tak ngaku
bila tanya, dia jawab
“Bukan ah, tu susu tumpah”
skarang dah pandai dah ngaku
that’s my girl…..
:)


footer

8 thoughts on “Tak Sedar

  1. Hiks..so suweeet..
    Msti dia termalu tkencin ats tilam kan Yang tu yg nonong jer trus masuk toilet nk mandi hehe..

  2. cerdik tul si Daneen tu ya.. sib bik gak dia tk ckap ayah yg kencing hehehe.. kalu tk mau haru biru ayah dia..kikikiki

  3. En. Nazir :: hahaha…. Sungguh x syg mulut ko ek? Klu dia cakap ayah dia mmg confirm pagi tu kena dera anak aku..

Comments are closed.