Me,  work

Tak Siap Lagi

Tolong Tolong Tolong
dah kul 11am ni masih kat ofis keje xde ah byk sgt tapi x siap²
janji ngan my sis kul 11.30am balik coz dia nak kuar
takkan tinggal budak² ngan PakNgah diorang kang klu MakCik dah kuar
ntah ape jadi ngan anak² aku kang ada kena dera ngan PakNgah
kang kul 1pm Mr.hBy balik x siap masak lagi
gamaknye makan Nasi Ayam tapaw ah lagi
huish kena laju² ni tapi
macam ne nak laju wat keje
kalau FB & Blog lagi laju aku terjah
so salah siapa??????????

footer

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social Network Widget by Acurax Small Business Website Designers
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On PinterestVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube