Tak Siap Lagi

Tolong Tolong Tolong
dah kul 11am ni masih kat ofis keje xde ah byk sgt tapi x siap²
janji ngan my sis kul 11.30am balik coz dia nak kuar
takkan tinggal budak² ngan PakNgah diorang kang klu MakCik dah kuar
ntah ape jadi ngan anak² aku kang ada kena dera ngan PakNgah
kang kul 1pm Mr.hBy balik x siap masak lagi
gamaknye makan Nasi Ayam tapaw ah lagi
huish kena laju² ni tapi
macam ne nak laju wat keje
kalau FB & Blog lagi laju aku terjah
so salah siapa??????????

footer

2 comments
  1. woit…keje gak ker?>.hu hu hu,.,,.samerlah kita….siti sampai kene bawa mia lg…hu hu hu

  2. ha,ha,ha….ni kes leka dgn FB n berblog nih…ha, cpt2 nnti lmbat lak.

Comments are closed.