Tamat sudah

Esok nak gi jemputan kahwin
my BFF AZIE
dah selamat nikah pun dah jadi bini org
esok sanding…so makan free ah

kiri atas : Seed, Dida, Noor, Mami, Edah
kiri bawah : An, Cdot, Me, Hernee, K.Tam, AZIE
kawan² dengan gigihnye aku selongkar
harta² lama klu Pn.Hernee letak latest picture
me lak letak gambo terakhir kitorang bersama
ni pic tahun 1996 after PMR dah 12 tahun okeh
resdung hidung bongkar gambo yg berhabuk²

last sekali nak wish AZIE
“SELAMAT PENGANTIN BARU”

kawan² jumpe esok ye…
CDOT x dpt dtg nnt kite tayang gambo
biar dia jeles muahaha

bloggers lain tentu byk jemputankan arini & esok

me suke klu bab makan free ni x yah masak
xde ah basah ketiak nak masak
tu belum campur berkungtau ngan Daneen kat dapur
hehehehe
to u alls SELAMAT BERHUJUNG MINGGU
okie daaaaa nak wat kek hawflakes jap
Till next episode…
7 comments
  1. hakhakhak…kelako siot gmbo korang msa muda2 dlu..

  2. selamat cuti hujung minggu..

  3. Anna >> Dush Dush Dush

    Cutemiut >> 2 u 2

  4. aie, bebudak smtpjb ada ker yang ada blog @ FP selain jade, ko ngan aku?

  5. hahaha..long aku malu la tngok gmbr neh..hehehe..

    ape hal lu lentok kat bahu gua ni?hehehe

  6. Ina >> xtau tapi SEED tu kan 1 kelas ngan ko klu x silap aku ah…

  7. Hernee >> Hahaha ape nak dimalukan.. resdung aku menyelongkar cari gambo ni

Comments are closed.