Tau Tak

Akhir2 ni mulut Daneen mencabar kesabaran Mummy, semalam dia leh berkata2

Nak susu
Nanti jap Mummy ada keje” pastu terlupa
Org kata nak susu tau tak” ngan muka2 bercakap
Mummy dah confuse sejak bile plak minah ni pandai cakap camni

Pastu one of incident, Pagi tadi nak mandi
Ayah : Cepat Dik ayah mandikan
Daneen : Nak ngan Mummy
Ayah : Cepat ah ayah dah lambat ni
Daneen : Orang kata nak Mummy, orang kata tau tak

Dah mummy mandikan taknak lak kuar, bila Mummy marah dia putar balik plak

Nak ngan ayah orang kata tau tak.”
Mummy pun panggil ayah lak suh Mummy settlekan mcam tu jek ah… Daneen sekuat2 tidak cakap
Orang kata nak ngan ayah tau tak orang kata
Mummy dah angin 1 badan, Mummy lak cakap “Orang kata,orang kata ni Mummy lak kata masuk taknak lak dengar klu org kata” dia pndi lak wat senyum kerang bile org lain ngajuk cakap da.

Sekarang ni kalau dia ngah bercakap orang tak layan mesti dia cakap

orang kata…….tau tak orang kata

Mana dia dapat pun tak tau ah merutai sekali kalau dia bercakap, hangin 1 badan nak dengar cakap dia.

Till next episode…

4 comments
  1. mcm org tua si Daneen nie..hehehe

  2. ak ah klu depan org x kenal pandai lak control ayu

  3. ko ingt x mase kitorg braye umah ko ari tu..kn main malu lg die ek..btuah btul..hehehe..die rmai calon2 MIL die dtg..hehehe

  4. ha tu lah pasal, korg dtg kejap klu lama ckit mau belang sume kuar dia kena warm-up dulu

Comments are closed.