Posted in Me

Tido ah mata…

gambo hasil pencarian ngan Mr.Google
Masih berjaga, segar bugar lagi mata ni, w/pon beratus kali menguap
tak tau ape nak wat, tv semua channel citer antu
last2 menonton “Chhatrapati Shivaji”
xfaham ape, bc subtitle jek
jalan citer pun xpaham
korang faham ke citer ape aku tgk sorg2 di pagi ari ni..
itu adalah citer Tamil…
tu ah gatal minum kopi ‘o’ kul 9.30pm td sape suruh
sok kul 6am nak kena bangun
sekolah Danish ada program kul 7am mesti ada kat sekolah
yang sekolah ni pun 1, napa ah wat xtvt ari Ahad, napa x wat ari sabtu.
ish ni sape yg salah aku ke kopi ‘o’ tu yg salah????

Jot’s :: td wat kertas keje baik pny ngantuk mata ni…

footer