Ulat versi Daneen

nampak tak yg dalam kotak merah tu
Daneen punye geli masa tu cam ape
siap menggigil kegelian, nak beriba ngan Mummy jek
naik merah padam muke, siap cakap
“eeee ulat tu banyaknye”
tapi bila dah explain ape benda tu baru ah dia nak turun
dan x geli lagi dah
nak tau x ape benda tu

ni ha labuci kat baju dia
bila kna mataharikan terjadilah pantulan tu
ada yg x faham ke ngan penerangan ni,
tak faham maknanye Daneen lagi terror ah tu ye.

[Jot’s :: pasni dia xnak beli baju ada beads lagi]

footer
4 comments
  1. ok alah….kelako pulak si daneen ni…tueleh…pakai lg baju lip lap lip lap..he hehe

  2. lorrr tu la dok belek2 tgk cam bukan ulat je, rupa2nya cahaya kelipan baju itu,, hihihihi.. lawak jugak sis…

  3. oo.. labuci rupanya.. ingatkan apa tadi

  4. pandai daneen..hihi

Comments are closed.