Where did she learn????

cewahhh omputih ah pulok.
semenjak-menjak2 ni mulut Daneen tersangat ah menyakitkan ati dan perasaan
bile dia bukak jek mulut ayat yang kuar fuh sungguh laser.


contoh yang masih panas:-
Pagi tadi lepas anta Danish gi sekolah, baru Daneen mandi
tu pun setelah pagi2 ari Mummy dok membebel tanpa henti
“Kakak cepat ah mandi, Mummy nak gi keje ni”
dia leh melingkar depan tv tgk PlayHouse Disney, pastu menjawab
“Jap ah, cartoon ni beyum abish”
ha yelah nak tgg cartoon habis x keje Mummy ko ni nak oiii….
88 kali Mummy dok ulang ayat yang sama baru dia nak mandi
bile dah habis mandi, Mummy hanya memakaikan gown
spentot ngan legging belum cari
dalam masa yang sama lagi terhegeh2 nak bersiap gi keje
pastu terlupe ah plak nak carikan spentot & legging untuk dia.
Mr.hBy sound Daneen, terjadi ah perbalahan antara 2 banak
“EEEE x malu he kakak terbogel”
“Mana ada kan adik pakai baju”
“Habis spender & seluar x pakai lagi”
“Ayah pun terbogeyy terbogel jugak”
“eh dia ngata kite plak, kan ayah pakai seluar ni”
“Habis tu ayah x pakai baju, terbogeyy ah tu”
while me yang ngah bersiap macam nak pecah perut gelak.


contoh lain :-
Sekarang ni kan, Me dok ralit ngan Cafe World kat FB
hehehe boleh kata 24hours ngadap lappy.
Pastu adalah satu hari tu, 
Daneen datang kat Mummynye wat x nampak jek coz dia nyibuk nak maingak.
Bile dia tgk Mummy  wat dunno jek ngan dia.
Dia cakap sambil tunjuk
“Mummy, main lama2 tau, kumpul duit banyak2 nanti boleh kite bercuti lagi. Adik nak gi swimming”
dushdush kena sebijik okey…..


ada lagi citernye nanti di lain masa ah plak citer ye xkan nak tulis semua penat tau
nanti kasar jari2 ni dok menaip.
Animated Gifs


footer
3 comments
  1. kah kah kah ..
    tue la, kan dah kantoiii

    derang ingat mengadap lappy lama2 dapat duit?? hihihi

  2. amboi..mulut…kemain..nk kna gigit mulut tu..hahahaha~~
    musti dia bercakap dgn selamber mc xder paper yg berlaku..hahahah boleh bayang camner daneen ckp..hahahha~~

  3. hambik ko..daneen laser

Comments are closed.