Wonder Pets

Dulu anak2 selalu nyanyi lagu ni
tapi Mummynye x tau ape yang dinyanyikan
pastu masa balik KL aritu
kat R&R Ayer Keroh ada budak
nyanyi lagu yang sama
diorg leh wat koir kat dpn toilet
nyanyi terjerit²
pastu cari² baru tau citer cartoon ghupenye
nampak na Mummy x prihatin sungguh…
ish ish ish….

Till next episode…

Categoriesam

20 Replies to “Wonder Pets”

  1. wah mmg aku ketinggalan ketapi ni coz diorg sll kat umah ibu tgk bile kat umah tgk 613 berpura2 sungguh

  2. mula2 dulu mira la suka sgt nyanyi lagu ni..dahla dia sebut pun tak betul, wanepek..duk ulang2 wanepek..wanepek..hahaha

    ingatkan apo bondo la wanepek tu…lama2 hubby pulak terikut2..pas2 barulah tau, katun rupanya

  3. he he he..anak2 sdara jelah suka nyanyi lagu ni…lg2 kat part “apa yg penting….kejesama”…ha ha ha

  4. hehehe. i pun baru tau juga lagu tu.. anak2 asyik nyanyi je.. tambahan si kak long tu kalau kita soh dia buat keje.. “apa yang penting… kerjasama…” apehal budak ni. upa2 nya cite tu.. aduhh… terkena

  5. huhu…kanak² mmg kompom suke giler ngan citer wonderpet neh kan. even zie yg dh tua bangka neh pown still layan citer neh..siap nyanyi² gak tuee…kahkahkah

    :P

  6. dulu aku pun tak tau ni kartun.. anak aku selalu dok sebut “apa yg penting, kerjasama”. aku ingat lirik nyanyi dia kat sekolah… pastu kat rumah nenek siap nyanyi ngan kazen dia.. haih, kazen dia pun tau nyanyi nih? ropa2 dari kartun wonderpet nih la… cute la kartun tuh… ngeh3..

  7. 關于Ion Magnum技術: 它的作用是加快脂肪代謝而轉化成肌肉。專業設計的微電流模擬大腦到肌肉的正常神經傳導。乙醯膽鹼及ATP(産生能量的物質)都是由神經末梢釋放的。神經元共振導致神經末梢持續不斷的釋放ATP,甚至能達到正常釋放量的500。 Ion Magnum應用的是世界定級的神經生理學技術,它加快脂肪燃燒的速度,增强肌肉收縮,提高基礎代謝率(指的是你靜息狀態下消耗卡路里的速率)。複雜的微電流包含2000次與正常生理過程的相互作用,由此達到人體自然狀態下所不能達到的效果。它可以加快能量的轉化,增强體力和運動能力。 Ion Magnum目前由位於英國的創新科學研究中心開發、製造,該中心是由歐盟提供資金支持的。該設備及其組件均是由英國頂級的科學家手工製作的。該産品有CE標志,CE標志是歐洲共同市場的安全標志。 Ion Magnum基於最新的起搏器技術。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *