><((((º> GUPPY…

New deco..
hihihi deco ah sangat
actually nak gi tau umah kitorang ni xde pet ye…
sebabnya Mummy teramat geli ah ngan kucing.
Yang kitorang bela ikan² jek…
ini Guppy posisinya di dalam toilet.
Beli 10 ekor, la ni dah tinggal 7 ekor sahaja.
Hari pertama beli, Daneen dah wat basuh tangan lepas makan keropok lekor dalam balang tu
Ikan2 timbul keesokan arinya…
Tak tau camne Mr.hBy tiba² nak beli ikan ngan pokok tu
dia tgk katne? kenapa?
idak ah plak nak tanya, kan Mummy dah gitau me redha jek ape yg orang belikan, terima seadanya…
Daneen tu ikut pangai sapa ah gaknye?????

[ Jot’s :: Jom ramai² ke Jom Heboh, tapi me x gi pun ]

footer

2 comments
  1. alahai….teringt kt my goldies…

    dh lama dah mati..huu..sekarng ni dh tk bela lagi dh…huhu.. :)

  2. ikan ni yg jantan susah nak jaga…senang sngt mati..

Comments are closed.