Akhirnya tercapai hajat

Setelah kehampaan aritu
semalam akhirnye berjaya gak membeli ape yg diidamkan :)
lepas balik dari membeli Tupperware balik umah dulu
dah agak petang baru Mr.hBy keluar beli
me ingat dapat ah makan kat luar sekali musnah harapan kata hBy tapaw jek bawak balik.
uish nyampah tul tau, kedekut tul.
Alasannye malas kerenah anak² nnt dia naik angin.
akhirnye berbuka hanya di rumah sahaja.
hBy sampai umah kul 7pm ada lagi 10min Daneen lak dah makan dulu wat ngecur jek sambil jilat2 kentang tu tau :p
Azan jek tak amik kurma terus capai cheezy wedges bergaduh² ngan Danish takut habis hahaha
kata hBy dah mcam org ngidam jek…xde maknanye Ney org nak mengidam.

[note : xde gambo dah terliur tgk cheezy wedges tu.]

head4_edited-1

1 comment
  1. sabor jelah makcik sorang ni…eh, ttp kkdg siti pun selalu gak berebut makanan ngn anak…hik hik hik

Comments are closed.