Bersyukur

Tadi gi jalan² blog Mummy Ayu
N3 dia memanggil me untuk membaca dengan lebih lanjut
mengenai 1 kisah sedih di blog ini
dugaan yang berat bagi seorang ibu.
Teringat masa Daneen kena Jaundis
baru 4 ari usianya, bawa gi PSH coz kuning yg tinggi
smpi PSH amik darah kat tumit tu semua Mr.Hubby yg bawak
me tak sanggup tengok, ibu mana sanggup tengok anak di perlakukan camtu
lepas dah dapat result, Dr. Catherine Tham bgtau bb kena dok ward
bilirubin(betul ke namanya ni) 11 klu x silap masa tu
me terpaksa berulang-alik selama 4 ari ke PSH
pantang pun tak teratur, asal smpi umah jek nangis
coz bb xde nak susukan, susu dah melimpah luah kuar ngan banyak
tapi alhamdulillah, dugaan tu tak seberat mana
masa baca blog Ujie
airmata turun tanpa henti, memang sedih sangat dugaan yg dihadapi
Al-Fatihah untuk arwah QAID

[Nota : Mummy Ayu thanks a lot….u know what i mean]

sign_edited-1

3 comments
  1. you are most welcome..! hope boleh jumpa one day.

  2. yg bab ni sama ngn siti..bila dr tham kata, mia kene stay lg seminggu, siti mcm dah nak meroyan lak sbb kene balik sndiri..dahlah umah jauh..kat kota tinggi tu lak tu…bila mia dah ok, nak juga siti gi amik dia kat PSH…mak punyerlah bebel sbb takut jhtn kat perut tu ada prblem…nangis2 ckp ngn suami nak ikut gak..hu huhu…last2 hubby ckp "biarlah mak..nanti yg sakitkan dia",,,smpai hati tau..hu hu hu hu,…

  3. bukan senang bergelar ibu..dugaannya sejak dalam perot sampai la dorang dah besor panjang..huhuhu

Comments are closed.