Day 8



Day 8, originally uploaded by Mummy DaSy.

Arini dah 8 ari selepas bersalin
Syahmina pun dah naik 4kg, Mummy da turun 10kg :)
Tak sabo rasanya nak tgg habis pantang 37 ari lagi
Rasa macam lambat sangat
Bila di ingat2 balik masa melahirkan Syahmina rasa macam xnak ada lagi DaSy ke4 hehehe sakit woooo
Arini kna checkup kat PSH samada Syahmina ada jaundice ataupun tak
Mummy lak check luka, alhamdulillah luka jahit da baik tinggal darah nifas jek ckit lagi masa gynae scan tadi..

Jot’s :: Next entry me citer ckit detik2 melahirkan Nur Dahiyah Syahmina…

4 comments
  1. comeynya dia…mesti kakaknya dah paus gomol kan

  2. dagu due tu xble blah..cm nk gigit tau.. :-)

  3. kak, ku jeles..haha aku gak x meletup lg nih…bla ntah dia nak kuar ni

    1. La ye ke… bb nak bermalas2an tu hehehe

Comments are closed.