Masak air

Semalam Daneen gi kinik so doktor suh byk minum air kosong banyak2
coz batuk & ada kahak tapi tak sampai tahap semput lagi
Mummy takut cam 2mgg lepas kena sedut gas cairkan kahak
nasib baik semalam x kena cuba dapat ubat jek
so semalam mummy bg botol air cakap ngan dia
“Ni botol air klu nak minum k”
letak botol air atas dapur kata dia nak masak
mana dia belajo lak ni
coz kat umah semua barangan alektrik
gambo atas tu siap guna sudip nak ngangkat
yeye or jek panasnye hehehe
dapur ni siap cam ada light konon2 berapi
dan berbunyi memekak bising yg amat

ni lak dah minum air siap tiup lagi
pandai tul anak Mummy ni berlakon
menangis pun kadang2 berlakon macam org kena dera ye dik

Till next episode…

6 comments
  1. wah, bestnya main masak2. Hihi

  2. KV–> menyebok jek dia kat dapur tu

  3. pandainya masak.. nanti beso rajin tolong mummy masak yer… tak pun mummy dok dia jer, daneen masak ek.. ehehheee…
    salam perkenalan…

  4. Leen_Wawie–> salam perkenalan, skang ni rajin ah dia tak tau bile dah beso nnt

  5. cantiklah dapur tu…tapi mia ni mcm tak suka brg mainan pompuan je…kalau soh pilih, mesti amik kete atau motor…kalau dia amik lori, aduh…tenat tgok..

  6. siti –> hahaha dahsyat minah ni time dia sorg2 dia main mainan gigerl ni klu ngan abang bajak pun dimainnye…

Comments are closed.