Merajuk

Skang ni byk ayat yang kelako kuar dari mulut Daneen
salah satunya, kalau time merajuk

“Dah ah, adik dah tak berguna lagi” sambil berpeluk tubuh.

kadang2 tu bile bergaduh ngan Mummy @ Ayah

“Mummy & Ayah, dah jadi ja’at jahat tau”

entah ape ah maksudnye agaknye.
Makin nak sekolah makin kuat merajuknye pantang salah ckit.
Macam2 ragam, kadang2 leh nangis Mummy x tahan ngan pangainye.
Ngan semua orang dia takut pabila kena marah kecuali PakNgah ape mendrem ah PakNgah pakai agaknye.
Kakak,kakak cuba ah control ckit pangai tu jangan asik nak meradang jek Tuan Puteri oiiii…
Animated Gifs

footer

5 Replies to “Merajuk”

  1. comel jer bila Daneen kata dah berguna lg. mana dia belajar agaknya. anak saya Durrani pun kuat merajuk jugak..agaknya anak yang mula dengan huruf D mmg kuat merajuk kot hehhehe

  2. yg paling best ayat dia yg.."…adik dah tak berguna lagi" mmg kelako nk mampos..aku terbahak-bahak sensorang lam opis..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *