New Toys

Ari sabtu lepas nenek gi KL & Nilai 3
ikut rombongan ak ah nenek mcm x pnah gi jek
tempatĀ² tu semua
di belikan cucunye robot for Danish
and make-up for Daneen
minah ni ape lagi melaram sakan ah dia
ngan kasut tumit tinggi warna pink
tu kasut mainan actually tapi dah di tawap berjalan sani sini
abaikan background tu hehehe

toys for Daneen

this one for Danish


Leap Frog ni lak
Mak Teh bagi coz masa nak beli aritu
kata Mak Teh beli buku jek
Padnye pakai yg Kak Ira punye
coz dia pun dah tak pakai

tapi setiap kali nak main
mesti adik ngacao…..

Till next episode…

6 comments
  1. wah..bestnya!!!

  2. idzaRis79 –> mmg best

  3. Aries’sya kalo nampak nie, mesti jealous!!! hehehehe!!!

    mesti dia cakap “kesian kakak, kakak takde toys nie”

  4. mummysya –> hehehe belikan ah…

  5. Wah sukalah depa yek..nenek nih memang slalu ingat kat cucu kalu pi mana2..ada je buah tangan dibelikannya kan!:)

  6. Mimi –> betul ah… tapi yg bukanĀ² jek dibelinye pastu umah dia berserak marah hehehe

Comments are closed.