Pesta Buku

Isnin aritu masa gi MAA Assurance
ternampak banner ni di tepi jalan
dah pasang angan² nak gi
tapi bile ajak dia diam jek
hahaha betul ah seperti N3 Umi Sufira
dah 6y ni lain dulu ajak terus nak gi
tapi xpe dia xnak gi me leh gi sendiri
hahaha ni kelebihan wife yg reti drive
huish derhaka lak rasa niat terpesong ni
tak ah actually dah bincang klu Mr.Hubby x dapat gi
me leh gi ngan anak²
jom warga JOHOR meriahkan
PESTA BUKU ini

pic10-1

Categoriesam

5 Replies to “Pesta Buku”

  1. mummy…cm klako kan bila baca N3 mimi tu….tapi, sbb siti dah dibiasakn masa BENCINTA dulu tak spt org2 lain bercinta, so, dah terbiasa wat sndiri….tang klako, masa belum kawin, dia tak ksh pun kalau siti anto sndiri keta gi servis, tapi dah kwin, bila nak anto sndiri, dia kta, mcm belum ada laki….ha ha ha ha….dia jeles kot apek bengkel tu ngurat siti…kueng kueng kuneg

  2. hello!,I like your writing so so much! percentage we be in contact more approximately your post on AOL?

    I require an expert in this area to unravel my problem.
    May be that’s you! Having a look forward to peer you.

    Stoke City Tröja

  3. of course like your website but you have to check the spelling
    on quite a few of your posts. Several of them are
    rife with spelling issues and I in finding it very troublesome to inform
    the truth then again I’ll certainly come back again.

    Valencia Ny drakt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *