QURRATUL ‘AIN

Semalam mummy ngah poning2 kat umah, tiba2 dgr bunyi keta jengah ghupenye tokngah & nekngah datang bawak cucu dia. Mummy gi umah nenek tengok ape yang patut, sampai2 tengok Daneen ngah tido dalam buai tapi tak tido pun cuma bersantai jek taknak turun buai takut ayah marah. Nekngah ngah berborak2 kat dapur, tokngah kat depan ngah tido hehehhe…..
Last2 mummy & Danish kidnapped Ain bawk balik umah, mule2 dia cam takut2 coz jarang nampak, pastu mummy sogok ngan “SITI” (Daneen bagi nama), dia nak main bagi susu sekali ayah kuar dia melalak aduh ghupanya dia takut ngan ayah. Danish ajak main kat dapur lak, main dapur Daneen tuan umah takda takpa kalau tak mmg jangan harap org lain dapat mencuit harta dia kedekut nauzubillah pangai sapa ah dia ikut (ayah kot heheh). Geram tengok Ain ni tembam jari2 dia bulat2.


Puas gak nenek dia mencari sekali paksu plak pecah lubang cakap kat umah ngan mummy.Dah puas dia main dia boleh melalak cari nenek dia, mummy pun anta balik coz kepala dah pusing2 ngantuk makan ubat, bagi dia bawa “SITI” main kat umah nenek, Daneen dari dalam buai cepat2 bangun dengar suara “SITI” mula tak kasi gak pastu cakap Ain pinjam kejap adik bukannya main sangat ngan “SITI”. Tapi yang buat mummy geram sebelum tu Daneen dalam buai boleh makan coklat bukannya tido :-(, pastu mummy malas nak marah2 kuarkan terus dari buai, biar dia tak tido sehari suntuk mummy tinggal jek biar dia main ngan Danish & Ain mummy yang nak tido kat umah ….. huahuahua. Danish suka budak2 dia jaga Ain macam adik sendiri ckit2 cuit pipi “Comel” kata dia tapi ngan Daneen asik berwrestling jek tiap2 ari, kdg2 siap bersepak terajang belum lagi bab kejar mengejar menggunakan hanger………. macam2 kerenah anak2 ni…..:-)
P/S : Ana jgn marah ye aku letak gambo anak ko…. hehhehe. Nak tau SiTI sape tunggggggguuuu
Till next episode……