School

Cuba teka kaki sape ni?

poyo sungguh siap pakai stokin
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
montot sape plak ni

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

kedua²nye milik budak gigi jarang ni
miahaha
klu abang dia cbuk siap nak gi sekolah
dia pun cbuk gak nak gi sekolah.
Belum habis kite cakap, tengok² dia dah siap berstokin
pastu wat muke sedey
“Mummy, tolong adik boleh”
“Tolong ape?”
“Tolong anta umah cikgu NekYang”
sambil wat muke sedey ngan mata terkebil².
Nape dia panggil NekYang & TokYang dia cikgu tu hanya dia yang tau.
Kalau tanya banyak² kang dia jawab
“Suke ati adik nak panggil ape.”
wat sakit jiwa jek jawapan okey….

footer

3 comments
  1. Sweetttnya dak nie..
    Kasut n socks pink lagiikan..
    '"Suka ati adik nk pggil ape'' tue ayat yg tk tahan kan Yang huhu

  2. suka ati eh…dia tak sabr nak gi sekolahlah tu…

  3. Mama Qase :: Ain… huhuhu mmg x tahan bile dia menjawab

    Siti :: yang takutnye dia nak gi sekolah TokYang jek sekolah betul xnak camno

Comments are closed.